BETALEN

  • Kan ik ook achteraf betalen?

    Tak, oferujemy płatność za pobraniem za pośrednictwem Klarny.

  • Czy mogę zapłacić na raty?

    Nie, u nas to niemożliwe.

  • Jakimi sposobami mogę zapłacić?

    W zależności od kraju, w którym mieszkasz, możesz zapłacić za pomocą iDeal, Klarna płatność za pobraniem, Paypal, karty kredytowej, Giropay, przelew bankowy, Sofortbanking i MisterCash/Bankontact.

WYSYŁKA

  • Czy muszę płacić za przesyłkę?

    Nie, wysyłamy za darmo.

  • Ile trwa dostawa?

    Wysyłamy od poniedziałku do piątku o 14:00.

    Twój czas dostawy to:

    - Do Holandii i Belgii 1 dzień roboczy

    - Do Niemiec i Danii 2 dni robocze

    - Do Francji i Anglii 3 dni robocze

    - Do Polski, Finlandii i Szwecji 4 dni robocze

  • Do jakich krajów wysyłacie?

    Aktualnie dostarczamy do Holandii, Belgii, Luksemburga, Francji, Danii, Niemiec i Austrii.

ZWROT

  • Jak działa zwrot?

    Możesz zwrócić produkty w ciągu 14 dni od otrzymania bezpłatnie 
    Warunkiem jest, że są tylko przymierzone i zwrócone w oryginalnym opakowaniu.

    Proszę zarejestrować zwrot lub wymianę za pośrednictwem:
    https://jilsen.shipping-portal.com/

    Otrzymasz bezpośrednio darmową etykietę zwrotu.

    Chcesz wymienić? Zamów nowe zamówienie przez stronę internetową.

PYTANIA DOTYCZĄCE NASZYCH KOZACZKÓW

  • Noszę wkładki ortopedyczne, czy można je wyjąć z butów?

    Nie, ale wewnątrz buta znajduje się wkładka klejąca, którą można usunąć. Ponadto zalecamy kupić but o rozmiar większy, wtedy powinno pasować.

  • Czy kozaki łatwo można zmienić na mniejszy/większy rozmiar?

    Tak, u dobrego szewca.

  • Mam obwód łydki 54 cm lub większy, czy kozaki będą mi pasować?

    Nie, niestety nie mamy dla Ciebie odpowiednich kozaków.

  • Mam grube kostki/grube stopy, czy kozaki będą mi pasować?

    Najlepiej wybrać model Anna lub Nayla.

  • Mój rozmiar jest wyprzedany, czy będzie dostępny ponownie?

    Nie, niestety nie. Modele są wytwarzane raz w sezonie. Gdy brakuje, to już koniec. Być może inny model jest dostępny w Twoim rozmiarze?

  • Jak utrzymać moje kozaki w dobrym stanie?

    Aby cieszyć się swoimi kozakami jak najdłużej, mamy kilka wskazówek dotyczących pielęgnacji:

    • Przed pierwszym użyciem zalecamy zabezpieczenie kozaków sprayem ochronnym przeznaczonym do skóry nubukowej i regularne powtarzanie tej czynności.
    • Jeśli chcesz wyczyścić swoje kozaki, użyj przezroczystego pasty do butów. Kolorowa pasta jest zalecana tylko w przypadku lekkich uszkodzeń.
    • Skóra jest naturalnym produktem i potrzebuje czasu na oddychanie. Zalecamy regularne zmienianie kozaków.
    • Dbaj o swoje kozaki przez oddanie ich do konserwacji u szewca. Podeszwy i obcasy narażone są na duże obciążenia i wymagają pielęgnacji.

POMIAR

  • Czy wasze kozaki są większe czy mniejsze?

    Nasze kozaki są w miarę prawidłowego rozmiaru.

  • Jak dowiedzieć się, jaki rozmiar łydki jest mi potrzebny?

    Sprawdź naszą tabelę rozmiarów.

INNE PYTANIA

  • Czy mogę do was zadzwonić?

    Oczywiście, pod numerem +31 (0)514-563560 w godzinach pracy. Mówimy po niderlandzku, angielsku i niemiecku. Niestety nie posługujemy się językiem francusk im.

  • Czy mogę zwrócić zamówienie?

    Tak, masz 14 dni na zwrot lub wymianę produktu.

  • Czy mogę zwrócić produkt, jeśli nie pasuje?

    Tak, możesz zwrócić produkt, jeśli nie pasuje. Masz 14 dni na zwrot lub wymianę.

  • Jak mogę dokonać zwrotu lub wymiany?

    Wszystkie informacje dotyczące zwrotu i wymiany znajdziesz na naszej stronie zwrotów.

  • Jakie są metody płatności?

    Akceptujemy płatności za pomocą: iDEAL, Visa, MasterCard, Bancontact, Przelewy24 i PayPal.